معرفی دهکده باغ ویلایی کردزار

روستای کردزار یکی از روستاهای توابع شهرستان شهریار در استان تهران می باشد . این منطقه بکر خوش آب و هوا به دلیل نزدیک بودن به مرکز شهر شهریار به حدفاصل زمانی کمتراز 15 دقیقه و همچنین نزدیک بودن به مرکزیت تهران به فاصل تقریبی 35 کیلومتر ، این روستا را به یکی از گزینه های ایده عال برای خریداران باغ،ویلا و باغچه تبدیل کرده است .
مشخصات جغرافیایی کردزار
این دهکده ویلایی شمالا به منطقه مسکونی اندیشه فاز یک ، در قسمت جنوب به منطقه مسکونی امیریه و قسمتی از روستایی کردامیر متصل می شود . در قسمت غرب نیز به روستای سرسبز ابراهیم آباد و شرق نیز به منطقه یبارک و قسمتی از کردامیر متصل می شود .

جمیت بومی کردزار
در این دهکده ویلایی که بر اساس سرشماری مرکز آمار جهموری اسلامی ایران در سال 1385 منتشر شده جمعیت آن بالغ بر 3185 نفر و 820 خانوار تخمین زده شده است .

محصولات باغی کردزار
در این منطقه باغ ویلایی به دلیل سطح بسیار عالی آب های زیر زمینی و ریشه آب های فوق العاده آن به یکی از مناطق و نگین سرسبز روستاهای اطراف تهران تبدیل شده است و محصولات باغی آن زبان زده عام و خاص می باشد . از جمله محصولات باغی آن می توان به گوجه سبز،زردآلو،هلو،شلیل؛آلو،سیب،گردو و دیگر محصولات باغی اشاره کرد .

جهت دریافت مشاوره رایگان در امر خرید و فروش باغ ویلا در دهکده ویلایی کردزار با کارشناسان آرا ملک در تماس باشید . 
09191274982 - 09123640684 شریفی